نــــورعـينـى
مرحبا بكم الرجاء التسجيل من الرابط التالى
نــــورعـينـى
مرحبا بكم الرجاء التسجيل من الرابط التالى
نــــورعـينـى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نور عينى لكل الشباب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المنتدى جديد وبه اعضاء جدد وقد تم فتح المنتدى بعد تطويره نرجوا من السادة الاعضاء الجدد تنظيم الموضيع ولن يتم حذف اى عضو قديم او مشرف وجارى اضافة الموضيع المميزة وفتح اقسام جديدة

اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sayed
¤®§(انا الـــــوالــى)§®¤
sayed

ذكر
المزاج : الانترنت

اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه Empty
مُساهمةموضوع: اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه   اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه Emptyالسبت فبراير 28, 2009 8:12 pm

cheers
https://nourany.yoo7.com
زيكو
عضو ممتاز
عضو ممتاز
زيكو

ذكر
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : الكمبيوتر والشات

اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه   اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه Emptyالأحد مارس 01, 2009 12:28 pm

السلام عليمك ورحمة الله وبركاته انا زيكو اطلب الرجاء من سعادة المدير ان يجعلني مشرفا على اقسم الجريمه و المنتدى الاسلامي وإن شاء الله مش هغزلكم ويا ريت تبعت الرد على الايميل بتاعي والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته اميلي هو shekozeko@yahoo.com

عدل سابقا من قبل زيكو في الأربعاء مارس 25, 2009 7:19 pm عدل 1 مرات
sayed
sayed

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه   اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه Emptyالسبت مارس 07, 2009 8:48 pm

سورى يا ذيكوا انته موش متابع النتدى على طوال ومساهمتك يعنى موش كفايه واذا ارتفع موستواك هتكون مشرف باذن الله بس الرجاء ارتفاع المستوى وشكرا لطلبك Basketball
زيكو
عضو ممتاز
عضو ممتاز
زيكو

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه   اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه Emptyالثلاثاء مارس 10, 2009 11:32 pm

شكرا يا مدير وان شاء الله هتكون مساهماتي كتير بس ياريت تسمحوني عشان أنا في دراسه جمده والواحد دماغه هيفرقه وياريت تدخولو على مدونتي الجديدة
www.moon.forumotion.com

عدل سابقا من قبل زيكو في الخميس مارس 26, 2009 9:02 pm عدل 1 مرات
زيكو
عضو ممتاز
عضو ممتاز
زيكو

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه   اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه Emptyالخميس مارس 26, 2009 11:39 am

السلام عليمك ورحمة الله وبركاته انا زيكو اطلب الرجاء من سعادة المدير ان يجعلني مشرفا على اقسم الجريمه و المنتدى الاسلامي وإن شاء الله مش هغزلكم ويا ريت تبعت الرد على الايميل بتاعي والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته اميلي هو shekozeko@yahoo.com
sayed
sayed

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه   اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه Emptyالسبت مارس 28, 2009 11:59 pm

اوكى يا مان انته دلوقتى تستحقها والف شكر على مجهوداتك cheers

اى عضو عاوز يبقى مشرف ويكون فيه المواصفات يدخل هنا ويكتب طلب والقسم الاى عاوز يشرف عليه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصة صالح عليه السلام