نــــورعـينـى
مرحبا بكم الرجاء التسجيل من الرابط التالى
نــــورعـينـى
مرحبا بكم الرجاء التسجيل من الرابط التالى
نــــورعـينـى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نور عينى لكل الشباب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المنتدى جديد وبه اعضاء جدد وقد تم فتح المنتدى بعد تطويره نرجوا من السادة الاعضاء الجدد تنظيم الموضيع ولن يتم حذف اى عضو قديم او مشرف وجارى اضافة الموضيع المميزة وفتح اقسام جديدة

قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب )))

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sayed
¤®§(انا الـــــوالــى)§®¤
¤®§(انا الـــــوالــى)§®¤
sayed

ذكر
المزاج : الانترنت

قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب ))) Empty
مُساهمةموضوع: قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب )))   قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب ))) Emptyالسبت مارس 07, 2009 8:28 pm

قصة حقيقية بس فيها اسئله كتير وانا موش هطرح الاسئله خليها الاخر

القصة تبدا
الحب شىء جميل ولذيذ وبيكون لذيذ اوى لو الاتنين بيحبوا بعض وبيخافوا على بعض ونفسهم فى بعض بس موش كل حاجه بنتمناها الدنيا بتعطها لنا وده شىء معروف بصراحه القصه دى حصلتلى وموش عارف لسه هل ستكون قصة ماسويه انا لا اعرف ما فى الغيب لكن انا اتمناها ان تكون غير ماسويه .
الحكايه تبدا:
الكثير منا له اصدقاء على الايميل بكفة انواعه بنات وشباب وفى صداقات بتحصل بين الشباب والبنات بتبقى مبنيه على الود والاحترام وفى برده عكس كده .
وانا حصلت معايا صداقة وبعدين بقت علاقة حب من غير زكر اسامى قلبى حبها حسيت انها طيبه ممكن تبيع كل حاجه علاشانى وهى كمان حست بكده .ببقى عاوز ابقى معاها على طوال وساعات ببقى محتجها جمبى وانا عارف انها كلمت غيرى موش انا اول واحد وانا برده كلمت غرها المهم اننا حسينا ببعض وده اجمل شىء .
المهم حبينا بعض .........وفجا ء كنت سهران باليل وباعتبارى هكر قديم فتحت ايميلها لاطمئنان . وانا عارف ان ده غلط بس الحب بقى..... I love you
فتحت الايملها وبعدين لقيت واحد كلمنى بيحسبنى هى ....اوك عادى.... مفيش مشكلة.....
بس كان كلامه زياده عن الازوم يعنى بحبك .... جبتى صوره.... طيب انا نفسى اعرف بتحبها ازاى:::::::: لا اعرف Question
وطبعا شكيت فيها confused وقولت ممكن تكون هى كمان بتشتغلنى Exclamation وزعلت وده حقى Sad
طيب ممكن يكون الحب شىء سهل لكن انك تكتشف ان الانسان الاى حبيته ممكن يكون بيغشك فدى اصعب حاجه Embarassed
فصرحتها فنكرت قالت انها موش تعرفه اكيد ده الجواب بتعها بس صعب عليا انى اصدقه Rolling Eyes
فزعلت اووى والصراحة مكنتش بطيق اكلمها او اشفها قدامى اون لين No
مع انى بحبها وبعد يوم بدات انسى الموضوع وهى كلمتنى وتاكدت فعلا انها بتحبينى .
بس هى دلوقتى معتش بشوفها او اكلمها.ودى المشكله . وهى عضوة معانا هنااا وارجوا انها تدخل وتقرا الموضوع وتعذرنى Crying or Very sad
لانى بحبها وبعدها ممكن تسيب فراغ كبير فى حياتى .
وارجوا منك ان تعطونى رايكم Question وشكرا للمساهمه
https://nourany.yoo7.com
messi
عضو نشيط
عضو  نشيط
messi

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب )))   قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب ))) Emptyالأحد مارس 08, 2009 11:59 am

هقولك الحق ممكن يكون واحد بايخ داخل على الميل
او ممكن تكون كانت بتكلمه قبل ما تكلمك اصحاب يعنى
وزى ما انتا قولت ان لكل واحد له اصحاب قابلز على الميل
فا دى حاجه عاديه المهم انك تتأكد من حبها ليك ومتزعلش يا
أدمااااااااااااااااااااااااااان
king man ahmed
عضو لسة على قده
عضو لسة على قده

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب )))   قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب ))) Emptyالإثنين مارس 09, 2009 2:47 pm

هذه الرساله غريبه جداا
mona
عضو ممتاز
عضو ممتاز
mona

انثى
العمل/الترفيه : حاسب
المزاج : الكمبيوتر

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب )))   قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب ))) Emptyالأربعاء مارس 11, 2009 7:56 am

بصفتى بنت هى ممكن تكون معذوره يعنى زى ما قال ميسى ممكن تكون كان صحبها قبل ما تحبوا بعض وده شىء عادى لكن لو انته حسيت انها هتفضل كده يبقى انته عندك حق انك تزعل وهى لو بتحبك عمرها ما هتكررها تانى .
https://nourany.yoo7.com/
omda
عضو بيتعامل (دماغه عالية)
عضو بيتعامل (دماغه عالية)
omda

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب )))   قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب ))) Emptyالجمعة مارس 13, 2009 9:06 am

هى فعلا معزورة بس مش للدرجة يعنى ومش مشكلة عادى متشغلشى بالك omda

قصة حب حقيقة بس غريبه جداا (((الادمن يمر بقصة حب )))
صفحة 1 من اصل 1